هلدینگ لامی زاده

در پر بازدیدترین سایت استان خوزستان شغلت رو تبلیغ کن ...!

آمار بازدید سایت
طراحی سایت بستن

پارک علم و فناوری خوزستان اهواز در امانیه تعریف پارک علم و فناوری یک پارک علمی show more

لطفا در هنگام تماس بگویید،
آگهی را در سایت کار شما دیده اید.

تلفن: 06133338335 / 06133338336

منطقه: امانیه

آدرس: اهواز، امانیه، خیابان سقراط غربی بین انقلاب و پودات پلاک ۹۳

معرفی پارک علم و فناوری استان خوزستان

پارک علم و فناوری خوزستان اهواز در امانیه

تعریف پارک علم و فناوری
یک پارک علمی سازمانی است که به وسیله متخصصان حرفه ای اداره می شود و هدف اصلی این سازمان افزایش ثروت در جامعه از طریق تشویق و ارتقاء فرهنگ نوآوری و افزایش قدرت رقابت در میان شرکتها و مؤسساتی است که متکی بر علم و دانش در محیط پارک فعالیت می کنند. برای دستیابی به این هدف یک پارک علمی با ایجاد انگیزه و مدیریت جریان دانش در میان دانشگاهها، مراکز تحقیق و توسعه، شرکتهای خصوصی و بازار، ایجاد و رشد شرکتهای متکی بر نوآوری را از طریق مراکز رشد و فرآیندهای زایشی تسهیل می نماید. پارکهای علمی همچنین خدماتی با ارزش افزوده بالا و فضاهای کاری و تأسیسات مناسب و کیفی به مؤسسات مستقر در پارک ارائه می نمایند.

پارک علم و فناوری خوزستان
پارك علم و فناوري خوزستان به عنوان متولي اصلی حمايت از فناوري در استان خوزستان، فعاليت رسمي خود را ازخرداد ۱۳۸۸ با كسب مجوز از وزارت علوم تحقيقات و فناوري با عنوان پارك علم و فناوري خوزستان و زير مجموعه دانشگاه شهيد چمران اهواز آغاز نمود.

اين پارك در سال ۱۳۹۰ از دانشگاه شهيد چمران اهواز مجزا و به عنوان بالاترين نهاد حمايت از توسعه فناوري به ادامه فعاليت خود پرداخت.


تصاویر پارک علم و فناوری استان خوزستان

هنوز تصویری ثبت نشده است


نظرات پارک علم و فناوری استان خوزستان

توجه: درصورتیکه قبلا به این مجموعه امتیاز داده باشید، امتیاز جدید جایگزین قبلی می شود. نظرات حاوی کلمات توهین آمیز تایید و منتشر نمی شوند.



0
0٫0 rating
0 از 5 ستاره (بر اساس 0 دیدگاه)
5 ستاره0%
4 ستاره0%
3 ستاره0%
2 ستاره0%
1 ستاره0%


?>