هلدینگ لامی زاده

در پر بازدیدترین سایت استان خوزستان شغلت رو تبلیغ کن ...!

آمار بازدید سایت
طراحی سایت بستن

لطفا در هنگام تماس بگویید،
آگهی را در سایت کار شما دیده اید.

منطقه: بازار امام خمینی

آدرس: اهواز، بازار امام خمینی، خیابان مسلم کوچه بهشتی

معرفی مسجد شهید بهشتی اهواز


تصاویر مسجد شهید بهشتی اهواز

هنوز تصویری ثبت نشده است


نظرات مسجد شهید بهشتی اهواز

توجه: درصورتیکه قبلا به این مجموعه امتیاز داده باشید، امتیاز جدید جایگزین قبلی می شود. نظرات حاوی کلمات توهین آمیز تایید و منتشر نمی شوند.



1
1٫0 rating
1 از 5 ستاره (بر اساس 1 دیدگاه)
5 ستاره0%
4 ستاره0%
3 ستاره0%
2 ستاره0%
1 ستاره100%


1٫0 rating
شهریور ۲۳, ۱۴۰۲

با سلام
مسجد شهید بهشتی اهواز واقعا موقعیت بسیار فوق العاده ایی برای کار کردن در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی… دارد ولی متاسفانه بخاطر نوع تفکر غلط در مدیریت ان متاسفانه غریب به 20 سال میباشد که نماز گزاران آن بالای 10 نفر نشده است هر شخصی هم امد خواست ذره‌ای کار کنه و جوان جذب کنه همین که مسجد شلوغ شد با کوچکترین بهانه دم دستی از مسجد بیرونش می‌کرد نمیدونم این نوع برخوردها تا کی قراره بمونه پایدار بمونه فقط هم متعلق به یک مسجد و. دو مسجد متاسفانه نیست اکثریت مساجد متاسفانه یک نفر کار می‌کند و تصمیم می‌گیرد و خبری از کار دسته جمعی و کار محله ایی و منطقه ایی نیست بد ناراحت این هستیم چرا مردم از دین و امام حسین علیه السلام بدشون میاد
خب بابا ماها باید قبول کنیم که ذره ایی مقصر هستیم یا نه، همین در سطح مدیریت مساجد و مدیریت هیئت ها ماها کم کاری میکنیم و دستگاه های نظارتی اینقدر بی تفاوتن که هر شخصی در یک مجموعه فرهنگی هر غلطی که دوست دارد انجام بدهد انجام بدهد و به هیچ کسی هم جوابگو نباشد. ان شاء الله خدا آخر و عاقبتمان را ختم به خیر بگرداند.

عزیز آبرون
?>