هلدینگ لامی زاده

در پر بازدیدترین سایت استان خوزستان شغلت رو تبلیغ کن ...!

آمار بازدید سایت
طراحی سایت بستن

شرکت فنی مهندسی نیروکشش صنعت اهواز در پادادشهر شرکت فنی مهندسی نیروکشش صنعت show more

لطفا در هنگام تماس بگویید،
آگهی را در سایت کار شما دیده اید.

تلفن: 06135545246

منطقه: پادادشهر

آدرس: هواز، پاداشهر، خیابان 10 سیتی سنتر هیراد طبقه سوم اداری واحد 9

معرفی شرکت فنی مهندسی نیروکشش صنعت اهواز

شرکت فنی مهندسی نیروکشش صنعت اهواز در پادادشهر

شرکت فنی مهندسی نیروکشش صنعت بعنوان مجری طراحی ، نصب ،مونتاژ،تعمیر و نگهداری جرثقیلهای سقفی ،بازویی ،دروازه ای وتلسکوپی  و طراحی و ساخت  سازه های فلزی و فروش کلیه قطعات جرثقیل درکشور ایران مسئولیت ارائه خدمات فنی مهندسی و بازرگانی را بر عهده دارد ، این شرکت با داشتن مجوز طرحی مهندسی و همچنین رتبه بندی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،hse ، ایزو 9001 و ایزو 2000 و گواهینامه ثبت نام مودیان مالیاتی از وزارت امور اقتصادی و دارایی در سطح کشور میباشد .

وجود دانش فنی لازم در جهت انجام پروژه ها ،شرکت نیرو کشش صنعت را قادر ساخته تا بدون نیار به کارشناسان خارجی بتوند پروژه های در دست اقدام را در کوتاهترین زمان  و به بهترین نحو انجام دهد .  خط مشی کیفی این شرکت در یک جمله عبارتست  از دقت ، کیفیت  و سرعت که تمامی کارکنان همواره خود را ملزم به رعایت سه اصل فوق میدانند ، شاید به جراتبتوان گفت یکی از دلایل اصلی موفقیت این شرکت علاوه بر موارد فوق میدانند ،شاید به جرات بتوان گفت یکی از دلایل اصلی موفقیت این شرکت علاوه بر موارد فوق محور قرار دادن کارفرما  و احترام کامل به نظرات و خواسته های او میباشد . یکی از نمونه های بارز این امر تشکیل سنجش وزش جهت ترویج دانش فنی مهندسی در بین اقشار مختلف جامعه صنعتی این مرز و بوم میباشد ،طیف دوره ها با توجه  به نحوه عملکرد دستگاه و عمدتا در تعمیر نگهداری جرثقیل های سقفی می باشد .

یکی از ویژگیهای بارز این شرکت ارتباط دائم و مستمر کارشناسان آن با متخصصین خارجی بوده است که در تبادل اطلاعات مهندسی باعث به روز نگهداشتن دانش فنی خود میشوند بلاوه کارشناسان این شرزکت همواره از آموزش های دوره ای شرکت های خارجی بهره گرفته و ماحصل اندوخته های علمی خود را در پروژه های در دست اجرا به کار میگیرند.

مجموعه ویژگیهای فوق باعث شده است تا این شرکت  اجایگا خاصی در جهت اشاعه فرهنگ خدمات مهندسی ،نگهداری و تعمیرات تجهیزات سبک و سنگین برخوردار باشد و بتواند بعنوان یک شاخص و معیار قابل قبول جهت خدمات ارئه شده در صنعت مطرح میباشد.


تصاویر شرکت فنی مهندسی نیروکشش صنعت اهواز

هنوز تصویری ثبت نشده است


نظرات شرکت فنی مهندسی نیروکشش صنعت اهواز

توجه: درصورتیکه قبلا به این مجموعه امتیاز داده باشید، امتیاز جدید جایگزین قبلی می شود. نظرات حاوی کلمات توهین آمیز تایید و منتشر نمی شوند.



0
0٫0 rating
0 از 5 ستاره (بر اساس 0 دیدگاه)
5 ستاره0%
4 ستاره0%
3 ستاره0%
2 ستاره0%
1 ستاره0%


?>