هلدینگ لامی زاده

در پر بازدیدترین سایت استان خوزستان شغلت رو تبلیغ کن ...!

آمار بازدید سایت
طراحی سایت بستن

شرکت سبدگردانی آرمان اقتصاد شعبه اهواز

شرکت سبدگردانی آرمان اقتصاد شعبه اهوازواقع در کیانپارس تنها شعبه رسمی استان show more

لطفا در هنگام تماس بگویید،
آگهی را در سایت کار شما دیده اید.

منطقه: کیانپارس

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان یک غربی مجتمع چمران واحد 8

معرفی شرکت سبدگردانی آرمان اقتصاد شعبه اهواز

شرکت سبدگردانی آرمان اقتصاد شعبه اهوازواقع در کیانپارس

تنها شعبه رسمی استان خوزستان با مجوز از سازمان بورس

سبدگردانی چیست؟
برای آن دسته از افراد علاقه‌مند به سرمایه‌ گذاری در بورس که تخصص و یا فرصت کافی برای بررسی مستمر وضعیت سهام موجود در سبد سرمایه‌ گذاری خود را ندارند، چه راهکاری وجود دارد؟
یکی از پیشنهادهایی که می‌ توان به این‌گونه سرمایه‌ گذاران ارائه داد، استفاده از خدمات سبدگردانـی است.
تعریف سبدگردانی عبارت است از: «تصمیـم به فروش، خرید یا نگهداری اوراق بهادار به‌نام سرمایه‌ گذار معیـن، توسط سبدگردان، در قالب قراردادی مشخـص، به ‌منظور کسب انتفاع برای سرمایه‌ گذار.»
به‌ تعبیر ساده‌تـر، در سبدگردانی، یک شخص حقوقی متخصص بورس که اصطلاحاً سبدگردان نامیده می‌ شود، با سرمایه ‌گـذار قراردادی منعقـد می‌ کند و در قالب این قرارداد، برای سرمایه‌ گذار و به نام خود او سبدی از انواع اوراق بهادار تشکیل داده و این سبد را به‌صورت مستمر مدیریت ‌می ‌کند.
سبد گردان در ازای ارائـه این خدمت، از سرمایه ‌گذار کارمزد دریافت می‌ کند؛ بنابراین، شرکت‌ های سبدگردانی، شرکت ‌هایی هستند که دارای نیروهای متخصص در زمینه بورس بوده و به وکالت از سرمایه‌ گذاران، اقدام به تشکیل و مدیریت سبد سرمایه‌ گذاری برای آنها می‌ کنند. باید توجه داشت که شرکت‌ های سبدگردانی موظف ‌اند برای فعالیت خود، از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز دریافت کنند و بنابراین، عملکرد آنها توسط این سازمان تحت نظارت قرار دارد.
سبدگردان ها از جمله نهاد های مالی هستند که با جمع آوری اطلاعات، سرمایه گذاران را از نظر درجه ریسک پذیری طبقه بندی کرده و به هر گروه از سرمایه گذاران متناسب با درجه ریسک پذیری ارزیابی شده، خدمات سبدگردانی را در قالب مدیریت دارایی های آنها به وکالت و نمایندگی از طرف وی و در ازای دریافت کارمزد ارائه می کنند.
این نهاد مالی در کاهش ریسک سرمایه گذاری و حمایت از حقوق سرمایه گذاران در بازار سرمایه یاری رسان بوده و بر تداوم پایدار حضور سرمایه گذاران و نیز جلب اعتماد آنان به بازار سرمایه نقش بسزایی دارند


تصاویر شرکت سبدگردانی آرمان اقتصاد شعبه اهواز

هنوز تصویری ثبت نشده است


نظرات شرکت سبدگردانی آرمان اقتصاد شعبه اهواز

توجه: درصورتیکه قبلا به این مجموعه امتیاز داده باشید، امتیاز جدید جایگزین قبلی می شود. نظرات حاوی کلمات توهین آمیز تایید و منتشر نمی شوند.



5
5٫0 rating
5 از 5 ستاره (بر اساس 1 دیدگاه)
5 ستاره100%
4 ستاره0%
3 ستاره0%
2 ستاره0%
1 ستاره0%


5٫0 rating
اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۲

با سلام چگونه میشود سرمایه خود را مدیریت کنیم

محجو خدابخشی
?>