هلدینگ لامی زاده

در پر بازدیدترین سایت استان خوزستان شغلت رو تبلیغ کن ...!

آمار بازدید سایت
طراحی سایت بستن

سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز

سازمان پاركها و فضاي سبز به منظور تحقق اهداف و انجام وظايف قانونی خود با توجه به show more

لطفا در هنگام تماس بگویید،
آگهی را در سایت کار شما دیده اید.

تلفن: 06135508180 / 06135508183

منطقه: سایر مناطق

آدرس: اهواز، بلوار شهید فهمیده بعد از مجتمع سیاحتی ساحل

معرفی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز

سازمان پاركها و فضاي سبز به منظور تحقق اهداف و انجام وظايف قانونی خود با توجه به روند توسعه سطحی شهر و افزايش روز افزون جمعيت و گسترش صنايع و كارخانجات توليدی و آلاينده های مختلف زيست محيطی نياز به ساختار سازمانی پويا و اثربخش و منسجمی دارد كه موجب كاهش آثار سوء زيست محيطی و افزايش سرانه فضای سبز گردد.

تاريخ تاسيس و تشكيلات اداری سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری اهواز

سازمان پاركها و فضای سبز شهرداری اهواز در سال 69 با هدف ايجاد و توسعه و نگهداری فعاليت قانونی خود را براساس اساسنامه مصوب وزارت كشور در شرايطی آغاز نمود كه سرانه فضای سبز حدود 3/1 مترمربع برآورد شده بود كه با توجه به شرايط خاص اقليمی همچون گرمای شديد، شوری خاک و بالا بودن سطح آبهای زيرزمينی اين سازمان را در بدو فعاليت با مشكلاتی مواجه نمود لذا پس از مطالعات گسترده و بررسی های لازم در چند محور اساسی اقداماتی از قبيل تعويض خاک، ايجاد شبكه های زهكشی و اصلاح سيستم آبياری جهت رفع معضلات موجود بعمل آمدكه نتيجه اين فعاليتها افزايش سرانه فضای سبز را به همراه داشت . در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر اهواز 09/12 مترمربع می باشد . از نظر ساختار سازمانی فاقد تشكيلات اداری مستقل و مصوب می باشد فقط تعداد معدودی پست سازمانی در تشكيلات اداری شهرداری اهواز دارد كه به هيچ وجه با توجه به وظايف گسترده فعلی جوابگوی اين سازمان نمی باشد.


تصاویر سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز

هنوز تصویری ثبت نشده است


نظرات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز

توجه: درصورتیکه قبلا به این مجموعه امتیاز داده باشید، امتیاز جدید جایگزین قبلی می شود. نظرات حاوی کلمات توهین آمیز تایید و منتشر نمی شوند.



5
5٫0 rating
5 از 5 ستاره (بر اساس 1 دیدگاه)
5 ستاره100%
4 ستاره0%
3 ستاره0%
2 ستاره0%
1 ستاره0%


5٫0 rating
اسفند ۴, ۱۴۰۱

خیلی خوب وعالی هست کارش

میثاق دشتستانی
?>