کلینیک دندانپزشکی دکتر یادی اهواز

در پر بازدیدترین سایت استان خوزستان شغلت رو تبلیغ کن ...!

آمار بازدید سایت
طراحی سایت بستن

دانشگاه فرهنگیان اهواز

دانشگاه فرهنگیان اهواز درباره دانشگاه فرهنگیان: دانشگاه فرهنگیان در دی ۱۳۹۰، show more

لطفا در هنگام تماس بگویید،
آگهی را در سایت کار شما دیده اید.

منطقه: لشکرآباد

آدرس: اهواز، فلکه دانشگاه چمران خیابان پیشاهنگی

معرفی دانشگاه فرهنگیان اهواز

دانشگاه فرهنگیان اهواز

درباره دانشگاه فرهنگیان:

دانشگاه فرهنگیان در دی ۱۳۹۰، با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با تجمیع کلیه مراکز تربیت معلم سراسر ایران تأسیس شد و از سال ۱۳۹۱ شروع به کار کرد. دانشگاه فرهنگیان هر چند نوپاست اما متکی به پیشینه صد ساله مراکز تربیت معلم در ایران است.

دانشگاه فرهنگیان دارای شخصیت حقوقی و استقلال اداری و مالی و وابسته به وزارت آموزش و پرورش است و به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود. با تأسیس «دانشگاه»، مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) و مراکز تربیت معلم تحت پوشش آن در این دانشگاه ساماندهی شده‌است. دانشگاه فرهنگیان کار تربیت معلم را از سال ۱۳۹۱ با جذب ۲۵ هزار دانشجوی متعهد خدمت آغاز کرد.

آدرس و شماره تلفن دانشگاه فرهنگیان اهواز پردیس فاطمه الزهرا اهواز

اهواز - پادادشهر - خیابان لادن - بین خیابان ۱۴ و ۱۵

تلفن : ۳۵۵۳۳۵۱۲ ۰۶۱

آدرس و شماره تلفن دانشگاه فرهنگیان اهواز ، پردیس رسول اکرم اهواز

اهواز _ اتوبان امام علی (ع) جنب پمپ بنزین مرعشی

تلفن: 06135560919

رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان

رشته‌های کارشناسی پیوسته در حال حاضر عبارتند از: دبیری شیمی، راهنمایی و مشاوره با دو گرایش مشاوره - فعالیتهای پرورشی، دبیری زیست‌شناسی، دبیری تاریخ، دبیری جغرافیا، دبیری الهیات و معارف اسلامی، آموزش زبان و ادبیات فارسی، تربیت دبیر زبان انگلیسی، دبیری فیزیک، دبیری علوم اجتماعی، آموزش تربیت بدنی گرایش عمومی ودوره متوسطه، ارتباط تصویری، دبیری زبان و ادبیات عرب، دبیری ریاضی، علوم تربیتی با دوگرایش آموزش ابتدایی و آموزش کودکان استثنایی

شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان اهواز

۱- داشتن حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی آموزش و پرورش در زمان ثبت نام در آزمون (مشروط به تدوام اشتغال در آموزش و پرورش) برای ورود به دانشگاه فرهنگیان الزامی می باشد.

۲- دریافت فرم معلم مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل شاغلین رسمی و پیمانی از اداره آموزش و پرورش محل خدمت براساس شرایط مندرج در دستورالعمل مربوط (داوطلبان می توانند برای دریافت فرم معلم به کارگزینی اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه نمایند). عدم ارائه فرم معلم توسط محل خدمت به منظور نداشتن شرایط ثبت نام در آزمون می باشد.

۳- در زمان ثبت نام، شروع به تحصیل و حین تحصیل در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، متقاضیان نباید اشتغال به تحصیل در هر یک از دوره های کاردانی و بالاتر (از جمله پیوسته و یا ناپیوسته) را داشته باشند.

۴- قبولی داوطلبان به تعداد پذیرفته شدگان در هر یک از کدرشته محل های مربوط به ویژه فرهنگیان بستگی دارد.یعنی اگر تعداد پذیرفته شدگان به حدنصاب لازم (حداقل ۱۵ نفر) نرسد قبولی داوطلبان لغو خواهد شد.

۵- پردیس های دانشگاه فرهنگیان مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران محل در نظر گرفته شده برای تحصیل پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی ویژه شاغلین رسمی و پیمانی می باشد.

۶- سایر داوطلبان اعم از معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی قراردادی، آزاد و … مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان نخواهند بود و کلیه رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان در همه گروه های آزمایشی، مخصوص شاغلین رسمی و پیمانی آموزش و پرورش می باشد.

۷- متقاضیانی که مدرک کارشناسی و بالاتر را دارند، مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان نمی باشند.

وظایف و اختیارات دانشگاه فرهنگیان اهواز

1 تعلیم و تربیت دانشجومعلمان و مدیران و کارشناسانی با شایستگی‌های اخلاقی، اعتقادی، انقلابی، تخصصی و حرفه‌ای و مسلط بر مبانی و شیوه‌های تربیت اسلامی، در طراز جمهوری اسلامی ایران از طریق آموزش‌های بلندمدت، با مجوز شورای گسترش آموزش عالی
2 تربیت مدیران آموزشی و تربیتی توانمند، شایسته و تحول‌آفرین، مبتنی بر مبانی و معارف اسلامی و اقتضائات بومی
3 توانمندسازی و ارتقای سطح تربیتی، دانشی و مهارتی فرهنگیان از طریق آموزش‌های کوتاه‌مدت پس از اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح
4 ارتقای توانمندی‌های دانشجومعلمان به‌منظور ایجاد مهارت تدریس چندرشته‌ای
5 حرکت در مسیر نظریه‌پردازی و کاربست نظریه‌های اسلامی در زمینه تعلیم و تربیت اسلامی با مشارکت حوزه‌های علمیه و مراکز علمی و پژوهشی
6 برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌ها و گردهمایی‌های آموزشی، پژوهشی و اعتقادی و تحقیقاتی به‌منظور تولید، توصیف، تبیین و ارزیابی دانش مرتبط در عرصه تعلیم و تربیت و ارتقای سطح علمی و شایستگی‌های اعتقادی، اخلاقی و حرفه‌ای دانشجومعلمان با رعایت ضوابط و مقررات مربوط
7 همکاری با مراکز آموزشی و پژوهشی که دارای فعالیت‌های علمی مرتبط هستند به‌منظور بهره‌گیری از تجارب و تخصص آنان
8 انجام مطالعات و پژوهش‌های کاربردی و تولید دانش مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش
9 انتشار مجله، کتاب علمی، جزوه آموزشی، تولید نرم‌افزار و برنامه‌های رایانه‌ای متناسب با اهداف «دانشگاه» طبق ضوابط و مقررات مربوط
10 فراهم آوردن امکان بهره‌گیری از ظرفیت مدارس تجربی در کارآموزی و کارورزی دانشجو معلمان

ساختار سازمانی دانشگاه فرهنگیان

هیئت امنای دانشگاه -رئیس دانشگاه -دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری -هیئت رئیسه دانشگاه -شورای دانشگاه -شورای مشورتی -دبیرخانه هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و انتظامی اعضای هیئت علمی -دبیرخانه هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی -اداره کل حقوقی، املاک و قراردادها -اداره کل حراست. -اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل -حوزه ریاست. -اداره کل نظارت، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات -دبیرخانه امور هیئت امناء -اداره گزینش -مرکز آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات -اداره امور شاهد و ایثارگران -معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دفتر برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دفتر آموزش‌های مجازی و کوتاه مدت اداره کل خدمات آموزشی و امور فارغ التحصیلان دفتر گسترش و تحصیلات تکمیلی -معاونت پژوهشی و فناوری دفتر برنامه‌ریزی و نظارت امور پژوهشی و بانک‌های اطلاعاتی دفتر فناوری، قطب‌ها و پارک‌های علمی دفتر همکاری‌های علمی، پژهشی ملی و بین‌المللی اداره کل اسناد، انتشارات و کتابخانه‌ها -معاونت فرهنگی دفتر برنامه‌ریزی و نظارت فرهنگی اداره کل امور فرهنگی اداره کل کانون‌ها، تشکل‌ها و نشریات -معاونت دانشجویی اداره کل خدمات رفاهی و دانشجویی اداره کل بهداشت، سلامت و تغذیه اداره کل تربیت بدنی اداره کل مشاوره و روانشناسی -معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور مالی اداره کل امور اداری و تشکیلات دفتر طرح برنامه و امور عمرانی اداره کل امور پشتیبانی و رفاه -معاونت هماهنگی مرکز هماهنگی امور پردیس‌های برادران مرکز هماهنگی امور پردیس‌ های خواهران


تصاویر دانشگاه فرهنگیان اهواز

دانشگاه فرهنگیان اهواز 1
دانشگاه فرهنگیان اهواز 2
دانشگاه فرهنگیان اهواز 3
دانشگاه فرهنگیان اهواز 4
دانشگاه فرهنگیان اهواز 5

نظرات دانشگاه فرهنگیان اهواز

توجه: درصورتیکه قبلا به این مجموعه امتیاز داده باشید، امتیاز جدید جایگزین قبلی می شود. نظرات حاوی کلمات توهین آمیز تایید و منتشر نمی شوند.



4.2
4٫2 rating
4.2 از 5 ستاره (بر اساس 5 دیدگاه)
5 ستاره60%
4 ستاره20%
3 ستاره0%
2 ستاره20%
1 ستاره0%


5٫0 rating
آذر ۱۴, ۱۴۰۲

درود بر همه انقلابی ها واقعا همچنین دانشگاه هایی گنج هستن

کوثرالهایی
5٫0 rating
مرداد ۲۳, ۱۴۰۲

سلام تراز و رتبه و معدل چند باید باشه برای پذیرفته شدن؟

شادی
4٫0 rating
مرداد ۱۶, ۱۴۰۲

من ۴۰ درصد کنکور جواب دادم معدلم هم ۱۶ هستش بنظرتون میتونم وارد این دانشگاه بشم؟

تنها
5٫0 rating
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۲

عالـــــــی

ناشناس
2٫0 rating
اردیبهشت ۴, ۱۴۰۲

عالی و امیدوارم که معدل دانشگاه فرهنگیان رو بیارم انشالله می آورم

محمدیان
5٫0 rating
فروردین ۱۸, ۱۴۰۱

عالللیییی

آتنا سلامیان
5٫0 rating
خرداد ۱, ۱۴۰۰

آیا چادر زدن در دانشگاه فرهنگیان اجباریه?

بهاره آتشی زاده
5٫0 rating
اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۰

سلام دانشگاه فرهنگیان واسه رشته های کاردانش کامپییوتری (برنامه نویسی) میشه رقت؟

mimoo
?>