کلینیک دندانپزشکی دکتر یادی اهواز

در پر بازدیدترین سایت استان خوزستان شغلت رو تبلیغ کن ...!

آمار بازدید سایت
طراحی سایت بستن

موزه‌ی هنرهای معاصر اهواز در سال ۱۳۳۸، در ۲ طبقه و با ۵ گالری شروع به کار کرد. در show more

لطفا در هنگام تماس بگویید،
آگهی را در سایت کار شما دیده اید.

تلفن: 06132233232

منطقه: نادری

آدرس: اهواز، بلوار ساحلی شرقی جنب پل کابلی

معرفی موزه هنر های معاصر اهواز

موزه‌ی هنرهای معاصر اهواز در سال ۱۳۳۸، در ۲ طبقه و با ۵ گالری شروع به کار کرد. در گنجینه‌ی این موزه ۷۰ اثر نگهداری می‌شود که ۶۰ اثر آن متعلق به هنرمندان استان خوزستان و ۱۰ اثر آن متعلق به هنرمندان دیگر استان‌ها است.

موزه هنرهای معاصر اهواز دومین موزه بزرگ کشور است که با هدف اعتلای هنر و فرهنگ ایجاد شده است و امکانات مناسبی دارد. این موزه با جذب نیروهای متخصص و با تعاملات گسترده بین‌المللی درصدد گسترش فرهنگ و هنر در منطقه است و به ترویج روحیه‌ی صلح‌دوستی می‌پردازد. مجموعه موزه هنرهای معاصر اهواز گنجینه‌ای مناسب جهت نگهداری آثار هنرمندان است و امکان تبادل آثار با موزه‌های مطرح بین‌المللی را دارد. ۵ گالری بزرگ، اقامتگاه VIP مخصوص اساتید و هنرمندان مدعو، مهمانسرا، گنجینه، سایت اداری، کتابخانه، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، سالن کنفرانس، کافه گالری و رستوران بین‌المللی باعث شده است این مجموعه به مکان مناسبی برای هنرمندان و هنردوستان تبدیل شود. در این موزه همایش، کارگروه‌ها، دوره‌های آموزشی هنری مختلف و سمینارهای هنری برگزار می‌شود. گاهی اوقات هم از گالری‌ها به عنوان نمایشگاه انفرادی هنرمندان مختلف استفاده می‌شود.


تصاویر موزه هنر های معاصر اهواز

هنوز تصویری ثبت نشده است


نظرات موزه هنر های معاصر اهواز

توجه: درصورتیکه قبلا به این مجموعه امتیاز داده باشید، امتیاز جدید جایگزین قبلی می شود. نظرات حاوی کلمات توهین آمیز تایید و منتشر نمی شوند.



1
1٫0 rating
1 از 5 ستاره (بر اساس 1 دیدگاه)
5 ستاره0%
4 ستاره0%
3 ستاره0%
2 ستاره0%
1 ستاره100%


1٫0 rating
آذر ۶, ۱۴۰۲

سلام سماره تلفن رو جواب نمی دهند

حوا عالی نژاد
?>