کلینیک دندانپزشکی دکتر یادی اهواز

در پر بازدیدترین سایت استان خوزستان شغلت رو تبلیغ کن ...!

آمار بازدید سایت
موسسه حقوقی دیاکو دادآفرینان اهواز بستن

مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز

مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز در خرمکوشکshow more

لطفا در هنگام تماس بگویید،
آگهی را در سایت کار شما دیده اید.

تلفن: 06133361726 / 06133361727

منطقه: خرمکوشک

آدرس: اهواز، خرمکوشک، ابتدای نیوساید

معرفی مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز

مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز در خرمکوشک


تصاویر مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز

هنوز تصویری ثبت نشده است


نظرات مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز

توجه: درصورتیکه قبلا به این مجموعه امتیاز داده باشید، امتیاز جدید جایگزین قبلی می شود. نظرات حاوی کلمات توهین آمیز تایید و منتشر نمی شوند.



0
0٫0 rating
0 از 5 ستاره (بر اساس 0 دیدگاه)
5 ستاره0%
4 ستاره0%
3 ستاره0%
2 ستاره0%
1 ستاره0%


5٫0 rating
مهر ۱۷, ۱۴۰۱

باسلام
بنده یکی از مراجعه کنندگان به دادگاه محترم شهید تندگویان هستم که در دو شعبه محترم حقوقی هشت و اول پرونده درحال رسیدگی دارم . خوشبختانه هم قضات شعب و هم کارکنان آن برخورد بسیار بسیار خوب با ارباب رجوع دارند . حقیقتش من برای اولین بار پام به دادگاه می رسید و توی ذهن خودم تصور مخوفی از قاضی داشتم اما خوشبختانه قضات از جنس خودم ما هستن و برخورد و عکس العمل آنها بسیار باطمئنینه است . جا داره از جناب آقای دکتر سعید امیری قاضی محترم شعبه هشت حقوقی و جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا عچرش قاضی محترم شعبه اول حقوقی و آقایان آبیار ، سید جابر موسوی ، الحائی و سرکار خانم کریمی و جناب آقای مزرعه معاون حوزه شهید تندگویان و مسئول دفتر ایشان و حاج آقای حسن زاده و سرکار خانم فاتحی تشکر کنم و بنده هر روز به نیابت از تمامی عزیزانی که اسم آوردم یک آیه قرآن می خونم و بعد از هر نماز برای تمامی آنها دعا میکنم (اللهم شافی و عافی …. فلان و فلان و فلان و و و و شافی والدیهم و اولادهم و عائلتهم ورزقهم مال حلال و ذریه صالحه و صحه وسلامه و عافیه و امان ورفع عنهم البلاء و سوء و الشر ودخلهم الجنه برحمتک یا ارحم الراحمین )
داشت یادم می رفت از آقای قاضی ذولفقاری قاضی محترم شعبه هشت تشکر کنم بابت اون طمئنینه ای که به دلم نشوندن و با برخورد آرام خود دل مضطرب بنده رو آروم کردن گاهی اوقات برخورد ملایم و آرام مقامات بالامقام با مردم ضعیف و مظلومی که مورد ظلم قرار گرفتند باعث ورود شادی و سرور به دل مومنان میشه که احساس امان و امنیت می کنن و این در روایات اومده که همین شادی او امنیتی که به دل مومنان وارد می کنند روز قیامت از بدو ورود همراه آنها خواهد بود و ان شاء الله این احساس امنیت و آرامش و شادی که بر دل ما نشاندند در روز قیامت برای آنها نیز امنیت و آرامش همراهشان باشد . ممنونم از همه عزیزانی که باعث انتصار مظلومین بر ظالم و رسیدن به حقشان تلاش می کنند .
التماس دعا

عماد نواصر
3٫0 rating
خرداد ۲۰, ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید …لطفا به منظور جلوگیری از تردد افراد وهمچنین …تجمع افراد در ان مجتمع غذایی ..وبا توجه به همه گیری ویروس کرونا….نوبت دهی جهت بررسی پرونده وسایر مسایل …را بصورت اینترنتی صورت گیرد …

جواد
?>